Islamic Widget

Followers

Monday, July 6, 2009

Semester baru dah mula....!!!~~

Salam Alaik~

lama dah rasanya saya xmenjenguk laman nih..terasa rindu plak nak mencoret apa yang patut kat sini..alhamdulillah, selamat sudah saya masuk sem baru arini..semester3..
wah~dah semakin matang saya rupanya..tapi jiwa sentiasa muda..hehe..
semalam penat seharian saya mengangkut dan mengemas barang naik tingkat 2..sorang plak tu..hebat gila ar..kn?kn?sampai dah naik muscle bertingkat2 dah..hehehe~
MySpace

sedih la sem ni terpisah dengan budak umah dulu...aina,anis,mira,fia,ika..rindunya aku kat ampa semua wei..huhu..hari2 aku mkn sorang2 kat umah ni tau..(sebenarnya baru sehari je.haha..) lagi pun nak sesuaikan diri ngan budak2 rumah baru ni, nak kenal2...huhu..amik masa semua tu..
:
tapi ok je sebenarnya...dorang nampak cam baik jer...roomate pun baik jgk..alhamdulillah..dia budak sarawak,nama dia min..(promot cket..hihihi..) harap2 lama2 nanti ok la aku kat sini kan..
we need time..hehe~ampa semua bdak2 umah aku dulu, jangan rindu aku sangat tau..ahaks~

hari ni dah start class..1st day pun dah ada insiden mengejar2 bas..penat siot..nasib la class yang dikejar tu dh ditukar masa ke hari lain..rezeki la tu..hehe~
harap2 sem ni bleh excellent la kn..AMIN..tolong doa la ye kawan2...hehe..
tapi bila ditengok pada jadual yang dapat, memang padat sungguh laa sem nih..tambah pulak ada lab sampai 4..huhu..kompem2 masa saya makin kurang nak berfoya2 dan menyimpan lemak di badan..aiyaa..~
MySpace www.tips-fb.com
Post a Comment

No comments:

Link Within

Related Posts with Thumbnails