Islamic Widget

Followers

Wednesday, April 21, 2010

Selamat berjuang!!~

Assalamualaikum...



Di kesempatan ini, (skemanya)
saya ingin mengucapkan selamat menghadapi exam final
buat semua sahabat2 di UPSI dan sahabat2 di seantero dunia (wah,gitu)
yang mengenali atau tidak mengenali diri ini..
semoga kalian dipermudahkan oleh ALLAH untuk menjawab exam
di samping dibukakan hati olehNYA agar kalian dapat menjawab exam dengan jayanya..

walaupun dah agak terlambat,
tapi saya tetap nak sampaikan jugak sementara saya tak ada mood nak study sekarang..
huhu~
ok, siti aishah
:
:
:
sambung study balik!!~

gambate, chaiyok2..
bittaufiq wannajah buat semua...
semoga kejayaan milik kita bersama..
doa saya sentiasa bersama kalian...insya ALLAH~
(^^)v

p/s: xsabar rasanya nak balik rumah..semalam dah lepas 1 paper..
so, tinggal lagik 3 paper (22hb,24hb&26hb April) sebelum saya dapat pulang..
uhuk3~
doakan saya... :))
www.tips-fb.com
Post a Comment

No comments:

Link Within

Related Posts with Thumbnails