Islamic Widget

Followers

Friday, June 4, 2010

Assalamualaikum...

masuk hari ni dah dekat 3 minggu saya bekerja sementara bercuti nih...best jugak kerja kat situ sebab dok dalam aircond, ada TV, ada kipas, ada cermin..ish, pendek kata macam2 ada la..hehe~
bila boring, tengok TV...pastu usha cermin dan usha orang lalu lalang sambil berharap mereka2 tu masuk ke kedai saya biar sale up banyak sebab maksu a.k.a tokey kedai saya jaga tu akan UP gaji saya kalau sale pun UP jugak..huhu..

bila bekerja kat kedai menjual barang2 kecantikan dan kesihatan nih, saya perlu banyak tahu pasal produk2 yang ada di kedai..
mula2 memang susah dan selalu buat salah..bila ada yang tanya lebih2, saya hanya berikan senyuman yang paling manis..xtau jawab beb!! huhu..

tapi sekarang ni boleh tahan la...kurang teruk dari sebelumnya..bila dikatakan kurang teruk,maksudnya teruk juga la kan..haha~
SAYA BUDAK BARU BELAJAR.. (^^)v


ohh...
gaji saya dah dapat hari tu..alhamdulillah gaji dah diUp dan menjadi lumayan..
so, jom main boling!!

chow cincau.....

SALAM.. www.tips-fb.com
Post a Comment

5 comments:

Anonymous said...

Bleh r belanja...
hehehe...

ain fathihah said...

woit, jeles plak. haha aku keja letih

ismiaisha said...

anonymous: blnja??
buleh2...sky juice 5 gelas..
hihihi~
:D

ismiaisha said...

anonymous: blnja??
buleh2...sky juice 5 gelas..
hihihi~
:D

ismiaisha said...

ain: haha~
aku mmg nk bg ang jeles..
ngeh3~
ang keja apa cik ain??
:)

Link Within

Related Posts with Thumbnails