Islamic Widget

Followers

Tuesday, September 21, 2010

Statusku sudah bertambah~

Assalamualaikum...

Yeayy!
statusku kini dah bertambah..dah jadi mak orang pun. (????)
OPPSS~ dah jadi MAK SEDARA orang pun laaa..hahaha..

Alhamdulillah, sekarang dah jadi MAKTIH (or makteh?)..sekali dapat 2 orang anak sedara ooOO..2-2 time bulan puasa pulak tu! Best xtau nak kata laa..hihi~

Keterujaan tu kian terserlah bila melawat si kecik berdua...asyik ambik gambar dari awal jejak kaki kat rumah abang dan kakak, sampai lah kaki ini kembali melangkah keluar rumah, naik van dan terus pulang ke ALOR SETAR..huhu..

ohhh,,mereka berdua sangaattt amattt kiut miut..xpercaya? meh sini nak tunjuk bukti~!


haaaa..kiut kan? kiut kan?
tengok la sapa mak sedara dorang...hahahaha~ :D
ok, cukup2 lah tu nak perasan..moh usha gambar la pulak..xlarat nak menaip panjang2 hari nih..hohoho~ selamat usha.... (^^,)v

nota gambar: mula2 ke rumah mak mertua abang bid di Sg. Petani untuk jumpa dengan 'auni..

Assalamualaikum..ngee~

'auni tersenyum di riba abah~

kiutnya laaa..

xberani nak dukung lorhh..haha..

akhirnya, keberanian dipupuk..berjaya jugak dukung si kecik nih..
tapi muka still nampak cuak!~
haha~

really!~

luv u~

nota gambar lagi: lepas tu, ke rumah mak mertua kakak pulak kat Bandar Bharu nak jumpa dengan ammar~

hi!

saya mak sedara mithali..haha~

abah dan ammar sedap je tido..

weee~

huda sombong kunun2 dia yang dukung..hihi~

nenek ammar, tok ammar dan paknjang nya..

fuhh..banyak jugak gambar kali nih kan..harap difahami kalau ada gambar2 yang macam syok sendiri tu..agak excited ye di situ..lalalala~

Semoga Muhammad Ammar Faiz dan 'Auni Khadijah akan menjadi anak yang soleh dan solehah..hormat orang tua dan menjadi khalifah terbaik di bumi ALLAH..
doa ku sentiasa mengiringi kalian, sayang.. (^^,)

Sekian, salam 12 syawal 1431H..
www.tips-fb.com
Post a Comment

12 comments:

Anonymous said...

cehhh..

nak dukung pon tak berani.macam mana la nak jadi mak nanti.

hua3...:p

ismiaisha said...

anonymous: sapekah anda?
haha~
besa laaa...dak tu kecik sgt..tu xbrani..
hihi~
g pun kan dah praktis la tu..
pasni leh la jadi umi..hak3~
:D

amirah said...

dah nampak dh...ciri2 nak jadi emak...hahahahahaha

ismiaisha said...

hahaha~
dh nmpak ka?
AMINNNN...doa kat aku noo..
hihik~

Anonymous said...

anon yg selalu muncul sebelum2 ni..hua3..

hehe..praktis la elok2 ye...

Sharinginfoz said...

naik pangkat sekarang ni ya

Cadangan Mengenai Kad Kredit

f_aRa_aINa989 said...

yahh...wat kita x sabar dpt anak buah la pulek...hehehe

ismiaisha said...

anon: mcm nak kenai xnopa kenai jaa...
orang langgaq ka?hihi~

sharinginfo: yuppp..dah naik pngkat dh..i like~ hihi~
;)

aina: akak ko xkawen ag..mne leh dpt anak sdara ag..hoho~

Anonymous said...

haha...

jauh skali tekaan tu..

ismiaisha said...

anon: erkk..ye ke?
xtau la pulak sapa...hihi~
klu ada x?
;)

azzey said...

mmg takut nak pegang baby yg masih kecik lg ni.....

slm ziarah....

ismiaisha said...

azzey: kan,kan..mmg takut pun..
tu yg awl2 xbrani...
time kasih singgah~ :)

Link Within

Related Posts with Thumbnails