Islamic Widget

Followers

Friday, December 23, 2011

Aku ingat aku sangat cool...

Assalamualaikum..

Semalam hari last ke kuliah dengan mereka. Hari last berjalan, bergurau senda atas padang UPSI yang luas tu lepas balik dari kuliah..
Rasa baru semalam masuk ke UPSI, kenal dengan mereka2 yang menemani hidup aku kat UPSI selama 3 tahun setengah ni.


Ini KAMI..ada gaya pelajar universiti tak? Ada kan,kan? ;)

Bangun pagi tadi (pagi yang tak ada la pagi sangat..tido lepas subuh, kan. ngeee~), tiba2 rumah sunyi. Semua dah tak ada.
"Oh, amy & tih dah balik kot. Suzi pun dah balik ke? Sampai hati depa tinggal aku sorang2 kat rumah ni. Dah la balik tak kejut aku."

Okey, automatik rasa sedih, syahdu, touching, feeling semua ada. Masuk bilik, masuk bawah selimut dan... nangis puas2..uwaaaa~
Sedihnya rasa ditinggalkan. :'(
Awat depa balik tak kejut aku dulu. Eeee...cek bukan boleh bangun2 tido tengok2 semua tak ada. Tiba2 aje boleh touching wehh..adehh~ ><'

Aku ingat aku sangat cool..touching jugak rupanya.. ><'
Ni baru diorang balik nak bercuti, saya dah terlebih touching.
Kalau last day kat UPSI nanti, agak2 macam mana lah ye? hmm..
Ni baru dikatakan, dalam hati ada taman..thehehe~

Apa2 pun, bak kata sorang kawan saya,
"Alahai..kamu bukan belajar zaman P.Ramlee nak sedih2. Dulu takpa la tak dak alat komunikasi. La (sekarang) ni, boleh contact kalau dah habis mengaji pun."


So, tolong lah korang lepas ni jangan jadi ala2 zaman P.Ramlee.. Selalu lah keep in touch dengan aku, okey! Kawen jangan buat2 lupa nak ajak. Aku sekeh nanti ! (hehe)
Sayang korang lebih ! :')




nota jari jemari: walaupun sekarang ada alat komunikasi, tapi lain kot bila bergurau senda sama2, main kuit2, main tarik2 rambut, pi kuliah sama2, tidur sama2, makan sama2, berebut nak masuk bilik air sama2 sampaikan kena cop2 angka giliran bagai, gaduh sama2, mengumpat sama2, cerita sama2..
Fuhhh..it's really a wonderful memory. Menulis ni pun dah buat aku rasa sedih. Haihhh.. =,='


www.tips-fb.com
Post a Comment

No comments:

Link Within

Related Posts with Thumbnails