Islamic Widget

Followers

Thursday, December 8, 2011

SYUKUR~

Assamualaikum..

Alhamdulillah.. (tarik nafas panjang2)
sangat sangat sangat lega sebab dah berjaya harungi 2,3 minggu yang sangat menyesakkan dada.. 2,3 minggu yang asyik menghadap thesis, jurnal, buku2 yang tebal, tidur lambat, tak tidur 2,3 hari..FUHHH~
sangat lah menguji mental dan fizikal okey.. =_='

Dan akhirnya, YEAYYYY!!
Thesis dan pembentangan thesis dah lepas semalam. EMAK segala assigment tuuu..
So, bila dah habis, haruslah bergumbira ye kawan-kawan. ngehehe~ :D

Walaupun banyak lagi assignment yang menanti, tapi tetap rasa nak guling2 sebab gembira punya pasal. (hehe) Sempat jugak saya meng'qada' tidur siang tadi sebab lama dah rasa macam ZOMBIE. Jalan menonong pergi kelas, balik kelas. Otak tak center tu dah biasa.huhu.

Sekarang, dah boleh sambung hobi lama. Main facebook, tengok WGM, tengok RunningMan. (ngee)

Sebelum menamatkan entry ni, saya nak share dulu video hasil kawan se-cikgu-bio-to-be saya ni, cik RUBY . Video yang sangat sweet dan mesti akan membuatkan saya rindu kawan2 BIO saya lepas ni! PASTI! (T_T)

Semoga ukhuwah kita berkekalan.. Nak kawen nanti jangan lupa jemput aku! haha..
Sila, sila tengok video cute ni. :)





www.tips-fb.com
Post a Comment

No comments:

Link Within

Related Posts with Thumbnails