Islamic Widget

Followers

Wednesday, May 6, 2009

sem2 sudah berakhir..!!~

assalamualaikum..

sedar tak sedar,sem2 untuk tahun pertama ni dah habis..rasa macam baru semalam je masuk UPSI, berkenalan dengan kekawan baru, dapat housemate baru..hihi~kira nya dah banyak la pengalaman yang sudah saya timba kat UPSI ni eh..kira memang dah bertimba2 la pengalaman kat dalam jiwa nih..hik3~tapi rasa macam sama je..xada apa2 perubahan pn..hehe.. MySpace

emm..pkul 8pg ni saya dah nak balik alor star dah..best nya!! xsabar betul nak balik..hehe,,housemate saya si ika, dah lama dah lending kat umah dia..xaci betol budak2 sejarah boleh balik awal..kn?kn?jeles nih..huhu~tapi xpe la...sebab saya akan jadi orang kedua yang akan balik..hua3..(bangganya saya.haha.) kepada teman2 serumah saya yang lain, aku balik dulu naa anis,mira,aina ngan fia..korang jangan sedih2 tau..jaga rumah ni elok2..ngeh3~ MySpace

so,sebelum kepulangan saya hari ini,malam tadi kitorang pi keluar makan sama2 kat kedai makan yang xpernah kitorang tawu kewujudannya kat bumi UPSI especially kat KUO nih..saja la kitorang keluar sebab sem depan kitorang dah tak duduk 1 umah dah..huhu..sedih btol.kedai yang km pi tu, tempat dia memang la sangat xstrategik sebab ramai yang xtau,,pastu kena jalan kat lorong yang macam trek kat hutan je..yang xsamanya sebab ada bumbung ja,,hehe..(tapi ramai je budak UPSI yang pegi makan kat situ tadi..ntah macam mana la depa ni tau kn..hehe..) tapi makanan kat situ sedap2 dan memang best..murah plak tu..apesal la kitorang xtawu pasal kedai tu awal2 lagi?kalo tak, mesti kitorang selalu pi makan kat situ..hahaha~ nama restoran tu, 'RESTORAN RAKYAT 2' kot..(kalau xsilap la) xingat la plak..ingat nak makan je tadi..hooho..
ni ada sedikit gambar yang kitorang sempat tangkap tadi..hehe~



ni cik fia maintain jerr..hehe..


muka lapar xmakan lagi~ramai gila org kat kedai ni dowh!


~aina and mira~

hehe~tu je la gambar yang ok lepas banyak kali posing kat kedai tu..haha~
see you all next sem~~
good luck buat roomate dan housemate ku..anis,mira,aina,fia dan ieka (tiada dalam gambar..huhu..sorry ye ieka,,sapa suh ang balik awal sangat..hehe~)

~semoga kejayaan menanti kita di akhir nanti..sinar bahagia pasti kan menjelma...insya ALLAH.. www.tips-fb.com
Post a Comment

No comments:

Link Within

Related Posts with Thumbnails