Islamic Widget

Followers

Wednesday, July 29, 2009

H1N1 menular di UPSI!!!~~

Apa??
huhu~iye laa...H1N1 dah menular kat upsi nih..
setakat nih dah ada 6 kes kat sini..
1 kat KUO, 4 kat KZ dan 1 kat KHAR kot..
kat KAB saya xpasti ada ke tak
huhu~
seram saya memikirkan semua nih..

emm..
semalam lepas habis meeting RE PRO KUO,
(1st time meeting, abis dalam pukul 12.30a.m kot)
saya terus bergegas menyiapkan repot kimia yang dah ciap separuh jalan..
nak dihantar hari ini
lepas tuh,ciap2 iron baju pulak..
sebab takut esok bangun lambat..
hehe~
tiba2..
:::
::
:
terdengar satu pengumuman yang telah mengejutkan semua warga KUO dari tidur dan mimpi indah..
"perhatian, semua penghuni KUO akan dikuarantin bermula esok pagi dan semua kuliah dibatalkan..anda tidak dibenarkan berhubung dengan mana-mana pihak luar..blablabla.."
(macam tu la lebih kurang ayat dia..dah lupa la..hehe)
lepas tu,
dengar la ramai yang bersorak riang ria..
ye la kan..esok xada kelas..
saya?
saya pun xtahu apa yang saya rasa..
baju untuk esok baru saja siap diironkan..
rasa seronok dan takut cam bercampur2..
kalau dah tahap kena kuarantin nih, mesti kes dah semakin teruk kan..
takut rasanya bila difikir semua tuh..
huhu~

lepas tu, saya, min dan gilda (housemate baru saya dari sarawak jugak) bersembang2 sekejap kat ruang depan..
sembang lama jugak sebenarnya..hehe
then
pinjam cerita dekat gilda nak tengok sambil buang masa sebab esok xada kelas..
hehehe~
sempat lagik berfoya2..
pukul 3.30 baru saya tidur..
ngee~

then,
pagi tadi bangun lambat!
huhuhuhu~
padan muka
min pun xsedar jugak sebab 2-2 dah ghuyub xsedaq habaq...
hehe~
pukul 11, turun ambik makanan kat bilik JMK..
pumya la beratur panjang
tapi sampai pukul 2.30, baru dapat makanan..
huhuhu~

dekat pukul 3,
ada lagik 1 pengumuman..
"semua boleh cuti mula pukul 3petang ini..cuti sampai 8hb ogos.."
(yang tu je saya dengar..yang lain masuk telinga kanan keluar telinga kanan jugak! hehe)
hoyey2~~
boleh balik kampung..
bahagia rasanya..
so,
esok saya balik umah..
selamat tinggal UPSI!!~
moga cepat 'sembuh'..

p/s: to min, jaga umah elok2 yerr..jangan sedih2 tau aku balik esok..huhu~
www.tips-fb.com
Post a Comment

2 comments:

alif.nun.ya.nun said...

selamat kembali!!!selamatkah UPSI???ngee

ismiaisha said...

huhu~
selamat kembali jugak!!
aku pun konpius tahap kesihatan upsi nih..
risau2..huhu~
=/

Link Within

Related Posts with Thumbnails