Islamic Widget

Followers

Saturday, July 11, 2009

Jadi??.. ke xjadi??

salam~

dok saja2 ni tiba2 teringat pulak pasal adik saya yang kecik 3 orang kat umah nun..ifan, fahim n huda..rindu plak kt dorang tiba-tiba (ekhh..hehe) rindu nak marah, rindu nak mengusik, rindu nak cari gaduh ngan dorang, kira rindu la serba-serbi..hehe..

....cerita pasal adik saya si ifan tu, dia jenis yang suka melukis dan mewarna...dia ni memang dah gifted la dalam bab2 nih..maybe sebab mak ngan abah memang pandai melukis dan mewarna kot.. (tapi kakak2 & abang2nya xdak pun yang gifted camtu,,kira spesel la dia nih..hehe..) masa mula2 tengok dia melukis 2tahun lepas, saya memang xpercaya la sebab xdak pun lagik dalam sejarah family saya yang pandai melukis...teruja betul bila tengok dia yang masa tu baru darjah 1 dah pandai melukis!
wah~ bangga sekejap saya sebagai kakaknyaa..adik sapa xtau..hik3.. MySpace

saya ni yang memang jenis cepat teruja bila tengok orang yang pandai melukis..xtau la kenapa..selalu jer saya suruh dia melukis untuk saya..walaupun xde benda pun sebenarnya, tapi saya panggil dia masuk bilik dan bagi dia buku sebuah, suruh dia melukis banyak2 dalam buku tu untuk saya..lalalala.. (p/s:saya bukan mendera,tp sekadar menyokong minat dia jerr..hohoho)
:
walaupun dia kadang2 merungut, tapi dia buat juga...ye la kan, kakak..hahahaha~
masa dolu-dolu, saya suka suruh dia melukis conan.. sekarang dia suka melukis BEN10 pulak...sampai sekecik2 lukisan pun dia boleh buat...ish3..
.............
then baru2 nih dia mula belajar melukis muka sendiri...muka saya pun saya suruh dia lukis..penat bergaya depan dia, last2 saya kasi gambar jer suruh dia tiru..hehe..boleh tahan la lukisannya walaupun xde la sama sangat..ye laa,baru darjah 3..huhu..lama2 nanti mesti mantop....nah,tengok la hasilnya..hehe..

ni la hasil lukisan dia lepas tengok diri sendiri kat cermin..gigih sungguh..amacam?hensem kan..hehe~
gambar yang sebelah tu abah yang lukis...ngee~



atas ni the real one punya gambar...huhu~


ni pulak gmbar yang dia lukis...ada rupa x??hehe~
kabur la sikit sebab amik gambar guna henpon murah..=p

anyway,


GOOD LUCK TO IRFAN....ingat, kakakmu yang baik nih sentiasa menyokong kamu...hehee~ www.tips-fb.com
Post a Comment

5 comments:

f_aRa_aINa989 said...

ct...apasal ko nmpk cun lg dalam gmbr yg adik ko lukis??..ko watla gmbr primary tuk fs dgn fb..sure rmi yg tertarik..=p
ahaha..
jgn marah na..ahakz..=p

ismiaisha said...

amboi2...cdap ngutuk kita yerr..
kick dri karpet bru tau kot..
dush3!!
durhaka sungguh dia nih...
=p

f_aRa_aINa989 said...

manada kutuk..koje yg perasan org kutuk..hahaa..
tp..dia wat hmpr real dgn yg sbnr..
dah tau dah muka ko atas lukisan camne..ahakz..=p
berani kick org..
kaki dia cam pjg..=p

ismiaisha said...
This comment has been removed by the author.
ismiaisha said...

eaa..jgn pndg aku sblah mata...
tp at least,kaki aku pnjg ag la dari ang...
ahaks~
=p
2 la adik aku yg sgt berbakat...
like sister like brother...
hahaha..=D

Link Within

Related Posts with Thumbnails