Islamic Widget

Followers

Monday, July 20, 2009

home sweet home!!~~

Salam Alaik~
MySpace

Alhamdulillah...msuk hari ni kira dah masuk 3minggu dah untuk sem3 ni...cepat sungguh masa berlalu kan...pejam celik pejam celik pastu pejam celik balik, dahh masuk 3 minggu dah pun...cepatnyaaa...xsedar rasanya apa yang saya dah buat sepanjang 3minggu nih..huhu...

....emm..hari ini sebenarnya saya baru jer sampai dari AS..bahagia rasanya bila balik rumah...walaupun saya ni bukanlah jenis yang selalu-rindu-rumah-punya-orang, tapi bila dah sampai rumah tu, rasa macam xnak je balik UPSI..nak duduk kat umah lama2..huhu,..
:
bila cakap pasal homesick nih, saya teringat pulak dekat kekawan seBio saya...amy,tih ngan na..diorang yang tetiba jadi homesick tu pulak yang xleh nak balik...tambah2 tih la..dia ciap nangis dalam tandas lagik..(ish3..ciann..) tu sebab ko demam ke tih?huhu...
to tih n amy, sabar yerr...aku ajak korang ikut aku balik kampung korang xnak..ngeh3~

hmm..

oh ya,,alhamdulillah laptop saya sudah sihat sekarang...baru jer kuar hospital hari jumaat lepas..hehe..saya balik pun sebab laptop ni laa...kalau x, xtau la bila nak balik dengan ptptn yang buat hal xnak kasi duit tu...huhu..
harap2 lepas ni jangan la lappy cayangku ini buat hal lagik...(mira,aku pinjam nama lappy ang tau..macam cumel je...hehe..)
jangan tau..J.A.N.G.A.N...ngee~
kalau x....
MySpace
(aku rasa macam nak pukul orang jerr..haha~) www.tips-fb.com
Post a Comment

No comments:

Link Within

Related Posts with Thumbnails