Islamic Widget

Followers

Sunday, July 26, 2009

money is duit..

Salam semua..
keadaan meja yg semak akibat assignment yg byak..huhu~

warghh!!!~~

saya dalam mood yang sangat malas sekarang nih..walaupun 4 lab report yang masih menanti untuk disiapkan,tutor kimia turut melambai, assg ICT pun dok jenguk, tapi rasanya macam xada semangat jer nak buat semua tuh...apasal la banyak sangat assignment nih..memang semua budak2 seBio sekarang dah rasa macam nak muntah jer bila nak buat rep0rt yang banyak nih..silap2 dengar pun dah xbuleh kot kan..??
huhuhu~
:
tengok...
:
saya dah terkeluar dari tajuk entry lagik..aiyark!~

ok2..back to da point!
hmm..secara jujur dan tulusnya, saya nih memang la seorang yang malas nak membace surat khabar..sebabnya, kalau saya baca surat khabar, mesti lebih sejam saya membelek2 setiap tajuk yang menarik, membaca dengan teliti segala benda..
jadi nya, apa benda pun xjadi lepas tuh..tambah pulak sekarang nih dah xada lagik pembekal surat kabo kat umah saya nih..semuanya spesies yang malas baca surat kabo cam saya jugak kot! hehehe~
(dulu xpe laa..ada aina c pmbekal surat kabo..ngeh3~)

baiklah, nak dijadikan cerita,
kalau xsilap saya, hari rabu or khamis lepas, (saya nih memang lemah bab nak mengingat hari..nape xtau..huhu..) saya, tih, suzi, ain, na n amy terus menyerbu BC untuk berjumpa dengan lecturer (kalo xsilap laa..lupa jugak..ngee~)..

pastu, kat sana saya sempat lagik menuju ke ATM nak ambik duit..dah pokai sangat masa tuh..duit tinggal 10sen jer lagik..semekin sungguh..huhu..
hmm..ok2 saya tipu sebenarnya..sajer nak menghiperbolakan cerita..duit kat tangan masa tuh ada 10rgt lebih lagik kot sebenarnya..(^^)v

emm...then saya menekan2 dekat mesin ATM tuh..memicit2 nombor pin XXXXXX, then 100 diminta dari mesin tersebut..
tapi
:
:
alangkah terkejutnya saya apabila melihat duit yang keluar tu lain macam saja!
secara spontannya saya terjerit dengan penuh ayu,
"wei, awat keluaq duit nih??"
"eh,tu duit baru la..dah ada kat ATM nih ke?" kata na.
"???????"

saya yang masih terpinga2 xtahu apa2 masih lagik tidak mengambil wang tuh di ATM..padahalnya mesin tu dah berbunyi2..huhu..
ambik saja duit tu, saya terus senyap bagi laluan kat orang belakang..ada 2kakak senior kat situ dah tergelak2..gelakkan saya la tu kot..huhu..malu sungguh..
tapi dalam hati masih tertanya2..sejak bila pulak duit 50 nih ada yang baru?xpernah tawu pun..xde pulak gabenor bank negara datang bagitau saya pasal nih..murka sungguh saya dibuatnya..huhu..

but,
bukan salah saya laa...duit tuh memang lain macam..nampak macam duit tipu jerr..
siap ada warna lagik bunga raya nya tuh..huhu..

haa..tgk kan..xke duit ni nampak macam duit tipu?bunga raya siap ada kaler pulak tu! bazir ink kaler jerr..hehe

ni muka belakangnye..ada unsur2 biotech n bapa kemerdekaan..lain macam sungguh!

haa..nampak kan..
so, sapa setuju duit nih nampak cam tipu,sila goyang hidung..
haha~
apa2 pun, lepas nih saya kena baca paper lebih kerap lagik supaya xjadik macam katak bawah besen..(sedap jugak perumpaan kali nih..hik3~)
xder la memalukan diri sendiri akibat insiden2 terkejut yang 'perak' begitu..
nasib la malu ngan akak 2 orang tu jer..
kalo ada orang lain?
jatuh saham kot...hehehe~
=D
www.tips-fb.com
Post a Comment

8 comments:

ain fathihah said...

hang nehh..

haha..

sangat la katak bawah meja stadi hang yg semak tu...

eh eh

masa aku amik duit sebelum hang tu, aku tak dapat pn duit 50rm baru..

ismiaisha said...
This comment has been removed by the author.
ismiaisha said...

oi2...
meja stdy aku suadh bersih lagik kemas tau..
abru jer kemas pg td..
dah xsemak macam tempat ain..
hahaha~

haa..

aku kan berdaulat..
tu yang dapat...
agaga~
=D

ismiaisha said...

aiyark~
banayknye kesalahan ejaan..
ngee~=D

anin said...

hikhik dah lame dah duet tuh senonyer..ade la lam setaun yg lepas..cume xdikuarkan byk2..kui3..aku pon xsuke bace sotkabo weh..gip me pai!~

ismiaisha said...

haha~
dah setaun lbih kerr..??
aku xtau pun..
huhuhu~
malu sgguh..
agagagaga~
=D

..cik hah.. said...

..hakhakhak..ecah kte snasib..ak pn trkejut gak..tp ngan gaya y lg ayu dr hg la..lalala..1 lg..mcm mn meja stdy hg 2 dh xsemak dh..dh hg dok g mlepak umah 7..jln bahtera 5..hakhakhak..ecah2..

ismiaisha said...

hahahha~

xpe2..aku tau ang pun sama malas ngan aku jgk!
agaga~
eleh..ang pun dok mai nyemak kat sini pe tadi..hehe..
aku bz wat lab repot nih..
hohoho~
=D

Link Within

Related Posts with Thumbnails