Islamic Widget

Followers

Saturday, July 25, 2009

~rindunya saya~

~Salam Alaik~


huhu~
dengan ini saya
...
Siti Aishah Abdul Latiff
nak buat satu pengakuan..
:::
::
:
saya rindu sama mereka..
kawan2 yang selalu bersama susah n senang..
sahabat yang selalu berkongsi cerita
bergelak ketawa
dan
menangis bersama..
mereka rakan yang sering memberi kata semangat
sedia berkongsi apa sahaja~

huhu~aku rindu ampa semua wehh~

~with lena n madi~


my bestes fren, atie n c kecik numan..=)

saya benar2 rindu sama mereka!!~~
(T_T)

www.tips-fb.com
Post a Comment

2 comments:

nur ariff said...

salam..
cah atiey tu dulu matrik eh?

ismiaisha said...

wsalam~
yup cik na...
dia mtrik kedah la dulu..
msti na knal kan..
=)
dia pnah ckap dia knal na..
hehe~
=D

Link Within

Related Posts with Thumbnails