Islamic Widget

Followers

Sunday, August 30, 2009

~Gila gelang!!~

Salam~

apa khabar semua...sihat2 ker..macam mana puasa sahabat2? nih mesti ada yang dah tinggal puasa ni kan..hihihi~
sekadar gurauan secawan kopi...hehe~
=D

ok laa...bersempena raya yang bakal menjelang nih, mesti ada sahabat2 yang sudah mula mencari baju raya, kasut raya, subang raya, gelang raya, kerongsang raya, stokin raya dan segala waktu dengannya yang boleh dipakai masa raya kan?
kalau kata x lagik tu, maksudnya tipu la tuh...tapi, exception to boys ya...saya tahu boys x kisah sangat bab2 semua nih..abang2 saya pun malam raya baru diorang sibuk mencari itu ini kat pekan Rabu..dapat diskaun la katakan..hoho~
tapi
pempuan xleh gitu sebab nanti xbanyak pilihan dah..saiz xdak la, warna x berkenan la, yang berkenan xdak stok pulak..haa macam2 la kan..saya tau la sebab saya pun perempuan jugak..hehe~ =)

ok lah..kat sini saya nak tolong promot sikit gelang yang kawan saya jual..mira nama dia..jom2 kita tengok..ZASSSS~~~

haa~ amacam?rambang mata tak nak pilih..hehe..
sila kenal pasti mana satu tangan saya yaa..ihik!~


haa~tgk yg nih pulak...kasik lagik rambang mata..huhu~
memang gila gelang..hehe~
1 utas = RM 8.00

ok..yg nih kerongsang yg cumel2 pulak.. boleh pakai kat korang punya beg, kat tudung, kat baju pun boleh jugak..=)

nih salah satu yg saya minat..cumel kan..
1 bijik = RM 2.50 yaa..

harga tetap, xboleh dirunding lagi sbb dah cukup murah dah..hehe~


biru itu chantek!!~
(^_^)v

ok..kalau ada siapa2 yang berkenan, boleh la pergi sendiri ke rumah mira di rumah no.7, jalan 5, taman bahtera, tg.malim..
atau boleh jugak buat tempahan di sini.. (boleh ke mira?) hehe~

sapa yang nak, mai cepat2..nak beli kat diri sendiri ke, kat kawan ke, kat adik ke, kat awek ke, boleh jerr..yang pasti, sedia duit secukupnya tau!
barang adalah terhad..sementara stok masih ada!!~

(^_~)


www.tips-fb.com
Post a Comment

6 comments:

f_aRa_aINa989 said...

ct..org amik picturetu....sbb nk promote kat blog org plk..ahakz...


wei...mira mmg patut bg hang 2 rm15la...sbb hang dh promote gelang dia...aish...

betui dak??

ismiaisha said...

haa~
amik la gambar tu kalo xmalu..
hihi..=D


a'ah...dia mmg ptot gitu..
betui cgt~
dan
xptot kalo dia x bg....
hik3~

wei,pnat3,,
huhu~

Putra Al-Maliki said...

Mira promosi gelang, Aisha promosi anting2 la plk..hehe =)

suziatibrahim said...

ecah
ak nk tgk kronsang 2
hehehehe

..Nor Fatihah.. said...

cahh..mn krongsang school bus ak y mlm 2..dok kat beg plastik mn yerr..huhuhu

ismiaisha said...

to putra: hehe~anting2 xbest jual waktu raya..org xnmpak kalo pakai...hik3~

to suzi: ang nk btoi kaa..aku dh suh mira bwak p lab ptg nih..ang plih la satgi noo..hehe~ =D

to tih: ang nye kerongsang tu ada dlm plastik wana hijau kt suzi..huhu~
=/

Link Within

Related Posts with Thumbnails