Islamic Widget

Followers

Thursday, September 17, 2009

mo[0]d : geram

Salam semua~

saya baru saja pulang dari kampus..ada kelas genetik pukul 2 td...belajar tentang Gene Mapping..susah betul nak faham apa yang Dr. Fatimah ajar dalam kelas tadi..tapi Alhamdulillah..dekat2 nak tamat kelas tu dah boleh paham sikit2..ok la tu dari xpaham langsung kan..huhu..itu pun sempat juga saya tido beberapa round dalam kelas..
ish3..sedar2 la ecah! =P

habis kelas tadi dalam pukul 4..tu pun rasa cam xnak keluar dari kelas jer sebab tutorial yg Dr bagi tadi agak susah..usaha jugak sampai dapat jawapan..Dr cakap nak tamat kelas tadi saya masih xpuas hati..xdapat jawapan lagik masa tu..saya cakap kat Dr, xsenang hati saya nak balik raya nanti sebab teringat soalan yang xboleh dijawab tu..bagus jugak saya kadang2 kan..haha~

sebelum keluar kelas, sempat lagik kitorang bersalam2an sempena nak balik raya nanti..syahdu pulak rasanya..huhu

lepas tu, saya, tih dan na bergegas pula nak ke lab..nak tengok Drosophila melanogaster yang kitorang bela sejak beberapa minggu dah..sebelum tu sempat lagik meneman tih gi beli penD untuk kakak dia..

dalam kehujanan dan berbekalkan payung sebijik untuk dikongsi 3, sah2 la basah jugak kan..tapi kesetiakawanan tu penting..hihi~
sebelum sampai ke lab, kami terserempak dengan 2 lembaga yang berpayungkan baju lab!
agak xberapa senunuh la cik hasinah+cik mas nih..isk.isk. diorang cakap lab dah tutup daa..terpaksa lah kitorang berpatah balik meredah hujan yang renyai2 tu..

lebih kurang camni laa..tapi kurang lebat sikit..hehe~

sampai kat depan pintu pagar timur kampus, hp na jatuh kat tengah jalan time nak melintas..ish3..saat2 genting gini pun sempat lagik nak jatuh2 kan..

masa nak melintas kat depan orang2 DIGI yang ramai kat depan kedai komputer depan kampus (banyaknye depan), kami terpaksa tunggu sekejap sebab ada sebijik kereta nih nak lalu..

tiba2~

"ahhhh.."
agak kuat jeritan masa tuh..sapa jerit? saya la tuh..tih pun ada sumbang jugak kot..huhu..
kereta yang 'bengong' tu boleh bawak laju nak tunjuk hebat..geram gila kitorang masa tu..habis basah baju dan tudung yang dipakai hasil percikan lopak jalan..huhu

panas nya hati hanya ALLAH yang tahu..
masa terjerit tu memang xpk apa dah...tindakan reflesks orang kata..
lepas tu baru perasan ramainya manusia2 DIGI yang dok berdiri kat kedai2 tu tengok ke arah kami..mereka sendiri dah perasan kott..
malunya masa tu tapi kami tetap maintain cumell..huhu..

lepas tu, kami yang ngah panas hati ni, mula keluar ayat2 yang xpatut..tapi tidak sampai mencarut yaa..jangan risau..huhu
astaghfirullah~
dah kurang pahala puasa kami hari nih..uhuk!~
then, baru kami nampak drebar kereta yang xbelajar sivik masa sekolah dulu tu..geram nya ngan india yang penuh dalam kereta tuh..x rasa bersalah langsung..eeeee!!!~

pesanan khidmat masyarakat:
kepada pelajar dan warga UPSI mahupun bukan warga UPSI yang ada kereta dan kenderaan yang sama waktu dengannya, sila bawak kereta bersopan sikit..nak laju pun agak2 arr...jalan kecik+ramai orang ditambah lagik dengan jalan berlecak baru lepas hujan, xkan xreti nak slow kan kereta kott...
xpayah tunjuk hebat la, nanti saya beli train ke jet ke, kita tengok sapa lagik hebat.
huh!


p/s: sapa2 yang nampak kereta proton saga warna merah, no plat WLR 2764, sila calarkan kereta dia yaa..xpun pancitkan jer..xper, saya benarkan..haha! www.tips-fb.com
Post a Comment

2 comments:

ain fathihah said...

nt kalau kita jmpa keta tu lg,
jom kita sama2 pancitkan tayar dia

xpun, calarkn guna kunci ja, lg senang.

hahaha

ismiaisha said...

haha~

cadangan yg bernas..

siap la keta tu nnti..

ain kalo ckap dia wt sungguh..

kan ain kan..

ang wat aku tlg bg skongan..

ihik!~
=D

Link Within

Related Posts with Thumbnails