Islamic Widget

Followers

Monday, November 23, 2009

Happy Wedding~ :)

dulu
dia yang masih bujang..

:)

Salam~

hehe~xsempat blog saya nak bersawang, saya dah meng'post' entry baru hari ni kan..saja xnak menghampakan peminat2 blog saya..
haha~
bajet cam banyak.. :P
(pinjam broadband makteh sebenarnya.. :) )

ok lah...bila baca entry nya tu, mesti kamu semua sudah tahu apa saya nak post kali ni kan..
tahu xper.. :)

Alhamdulillah..
kelmarin dan semalam, my brother a.k.a abang abid sudah selamat disatukan dengan kak baizura a.k.a kak bai dalam majlis yang serba meriah..
mana tak meriah nya, semasa akad nikah di masjid Sungai Petani (saya xtahu masjid tu nama apa..hoho), masjid penuh dengan kawan2 abang bid yang ramai lebih kurang 30 orang tu..
tambah pulak dengan saudara mara yang datang dengan 7 bijik kereta..
dahsyat kan..huhu~
tapi xpa, the more the merrier.. MySpace

so, macam biasa..
tengok gambar laa...malas nak tulis panjang2..ngeh3~ :)

perjalanan ke S.P.. abang abid dengan muka excitednya.. haha~

setibanya di masjid bersejarah buat pasangan itu... semua muka ceria.. ;)

masa akad nikah kat masjid S.P..
abang bid ketaq ooo..
cuak jer muka 2-2 pengantin nih..

hehe~
:D

sah menjadi suami isteri..
tahniah2~ :)

ni pulak sesi menyarung cincin..
ketaq dowh tangan abang bid..
shaking2~
ngeh3~
:D

kawan2 abang bid yg ramai tu..
semangat depa nih..

siap buat persembahan nasyid lagik time pengantin sampai..
hehe~ :)
tapi rugi jugak sebab kawan abang bid yang kump. Devotees tu
x jadi pegi kenduri umah saya..

kenduri sebelah pempuan jer dia ada.. :/

sesudah akad..
muka bahagia ja..

hehe~ :D

ni masa kat umah kak bai..
tema kaler ungu..
hehe~

ni malam sebelum majlis kenduri kat umah saya.. bz sangat malam tu.. tido sampai 2 pagi.. huhu~

ni pulak kat umah saya.. tema kaler putih cream.. nampak macam perkahwinan diraja pulak.. hoho~ :P

kek time!!~
sedap owh kek mak ngah buat..

memang laku!
:)

makan kek lagik.. nyum3~

melaram di hari kenduri.. thanks atie sebab duduk 1 hari kat umah kami.. thanks jugak kat lena, moon, amirudin n apek sebab sudi datang menghabiskan nasi kenduri tu.. hehe~ :)


haaa~
tu saja la gambar yang dapat kongsi kat sini..
gambar banyak sangat sebenarnya..tu yang edit letak dalam collage tuh..
ngeh2~
klik kat gambar kalo nak tengok yang bersaiz besar yaa..
:)

last but not least, tahniah kepada pasangan pengantin baru..
semoga berbahagia hingga ke Syurga..
Insya ALLAH..
dan,
cepat2 dapat anak..xsabar nak dukung anak sedara nih..ahakz!~
:P

semoga aku jugak mendapat jodoh yang terbaik buat diri ini..
AMIN..
(hehe~gatai!)

p/s:
to kawan2 yang x jadik datang kenduri abang abid:
sedih aku korang xdapat datang..huhu~
apa2 pun, SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA 1430H pada 27hb Nov nanti yaa..








www.tips-fb.com
Post a Comment

No comments:

Link Within

Related Posts with Thumbnails