Islamic Widget

Followers

Wednesday, November 4, 2009


Salam~

apa khabar semua...
pasti ramai sahabat2 yang masih dalam mood study kan...
sama2 la kita hadapi musim peperiksaan ni dengan tenang dan sabar..
moga apa yang kita usahakan selama ni berada dalam redhaNya..
AMIN
:)

emm..
ok la, hari ni tiba2 saya terasa rajin nak meng'update' blog..saja2 mahu berkongsi tentang simposium yang saya dan kawan2 seBio saya terpaksa hadapi selepas menjalankan projek yang dah dipertanggungjawabkan sebagai assignment Plant Physiology..
masih ingat tentang projek "Plant Water Treatment" yang saya ada postkan dalam blog ni sebelum ni?
ala...yang post tajuk 'Kursus longkang???huhu~' tu...
haa..dah ingat?
bagus3~ :)

simposium tu diadakan pada 13&14hb Oktober lepas..bersama2 dengan kakak2 dan abang2 semester 7 yang terlibat dengan projek biotech mereka..
malam sebelum adanya program tu, saya dan kawan2 segroup saya, tih,suzi dan na terpaksa berjaga malam untuk siapkan bahan2 yang diperlukan untuk dibentangkan di hadapan pelajar2 sekolah dan lecturer2..
biasa la tu kan..selagi x sampai due date nya, selagi tu kami tidak terbuka hati nak buat benda2 alah tu semua..sebab tu la kami terpaksa siapkan jugak malam tu..
padan muka!
haha~
tapi xpa, dah biasa...kan?kan? hehe~

ok, jom tengok gambar sepanjang program tu berlangsung..
ZASSSSS~~!!!



kat sebelah tu lecturer yang observe kami.. :)


gelabah masa budak2 ni datang..
booth x siap hias lagik!
lalala~

muka kanak2 baru belajar..hehe~


lepak selepas penat~
sapa cakap budak Bio skema???
no..no..no..
:P



haaa...
tu jer la gambar yang dapat saya kongsi kat sini..
hasil daripada simposium ni, kumpulan saya mendapat tempat ke-2!
hoyeyyy...~
oppss..Alhamdulillah..hehe~
suzi cakap,kumpulan kami dapat RM22 hasil kemenangan tersebut..
so, boleh la kami gunakan duit tu untuk belanja Prof. Supli..
haha~
:D

kira berbaloi jugak la kami main air longkang tu,kan..
hua3~

p/s= xtahu pulak simposium ni ada pertandingan..
kalau tahu, mesti awal2 lagik dah siap sedia semua bahan kasi dapat no.1..
haha~
ye lah tu..
:P


www.tips-fb.com
Post a Comment

No comments:

Link Within

Related Posts with Thumbnails