Islamic Widget

Followers

Tuesday, November 17, 2009

Salam~

Apa khabar semua..
wah!~ dah bersawang pun blog nih..lama sangat rasanya saya x meng'update' entry baru dalam nih..xdek feel mau update lagik walaupun selalu jugak melagho depan lappy saya nih..hehe~ :)

emm..sekarang saya masih dalam mood exam..xdek la terasa sangat pun bahang exam nya tu sebab hanya paper EDU yang tinggal..esok saya akan langsaikan exam tu dan hari nih mesti struggle dengan jayanya..
OK!!!~
haha~iye la tu kan.. :P

last paper hari tu pada khamis minggu lepas..exam Plant Physio...bapak ar soalan dia..memang susah tahap gigit jari ar...huk3~
tapi dah selamat jugak saya hentam segala apa yang saya rasa patut...hehe~ :D
alaa...dah biasa kan hentam menghentam time exam nih..
exam Fundamental Chemistry I pada hari isnin sebelum tu pun saya hentam jugak..
harap2 lah tembakan mengena!
ngee~ :D

ok la..sepanjang gap sebelum exam EDU nih, saya and the geng telah bersama2 menghabiskan masa dengan macam2 aktiviti..
memang enjoy sakan laa..
buku pun xtengok..isk.isk.
kalau abah tawu,mesti kena kutei..ngee~

so,apalagi..kitorang keluar makan malam2, main masak2 dan yang paling best,BBQ!!~ :)
sebenarnya, rancangan asal kami nak bercuti di Kalumpang tapi last2 minute terpaksa dibatalkan atas sebab musim hujan dan ahli tidak mencukupi kerana xdapat izin parents..
hehe~bagus budak2 nih.. ;P

kredit to all my friends yang dah bertungkus lumus bangun pagi2 morning untuk ke pasar,duduk lepak seharian di dapur umah suzi,tih&mare untuk basuh ayam,potong sayur,potong bawang,masak nasi dan yang seumpamanya lah..
rasa macam nak kenduri pulak..hehe~

then,malam tu buat BBQ kat kafe KUO dengan berlantaikan surat khabar dan berbumbungkan langit..secara haram kott..tapi xkisah laa,kan..hehe..best3~
korang, tahun depan kita buat lagik tau!
hehe~ :)

meh2 saya tunjuk sikit gambar sepanjang BBQ tu yaa! :)

nyum2~
sedap owhh..hehe..



mereka2 yang terlibat....
peace!!~ :)


www.tips-fb.com
Post a Comment

No comments:

Link Within

Related Posts with Thumbnails