Islamic Widget

Followers

Thursday, February 25, 2010

I'm addicted to.....

Salam~

kamu mesti ada benda atau something yang kamu suka sangat buat kan..kalo tak suka sangat pun, suka sikit2 mesti ada jugak kan..tak pun, kamu baru je berjinak2 nak buat something..kalau tak ada tu maksudnya kamu tak normal lah tu..hehe~

hari ni saya baru jumpa 1 hobi baru yang saya rasa best jugak kalo nak teruskan..
saya mula rasa kerinduan dan suka bercakap sendiri..
saya rasa diri semakin lengkap..
bahagia rasanya..hehe..

ikan saya 1 jer...yang gmbr kanan plg bwah tu..
yang lain tu orang lain punya..haha~


haa...ini lah kesukaan baru saya..comel kan dia?
dengan saiznya yang kecil dan warnanya yang oren+putih+hitam tu buat saya rasa geram sangat..rasa macam nak cubit2 jer..
rasa tenang sangat bila tengok dia asyik berenang2 bermain dengan kawan2nya..bahagia je rasa bila dapat sembang2 dengan dia walaupun dia mungkin xpaham apa yang saya cakapkan..
tapi macam puas jer bila cakap2 dengan dia..
dah macam meroyan lah pulak..isk.isk.
tambah pulak bila saya cakap2 dengan dia, elok jer dia berenang2 depan saya...
macam tau2 pulak saya yang jadi tuan dia..ngee~

macam ni rupanya rasa ada binatang peliharaan..best~
xperlu lagik saya pelihara ikan dalam fishville kat FB..bela yang real lagik best rupanya..
hehe~

i'm really addicted to this little fish..kawaiii...(^_^)

p/s: ada cadangan nama utk dia tak..??
saya dah blur..banyak sangat nama yang nak bagi..
huhu~ www.tips-fb.com
Post a Comment

No comments:

Link Within

Related Posts with Thumbnails