Islamic Widget

Followers

Saturday, March 13, 2010

cuti oh cuti..

Salam..

Apa khabar semua..sekarang saya dalam mood ingin bercuti sepuas2nya.. ;)
terasa macam nak tebus balik kebuzy-an yang dah ditempuh sepanjang 10 minggu dalam sem nih..memang sangat2 penat dan menuntut kesabaran yang paling maksima..huh!~

so..kalau dapat cuti, macam2 aktiviti yang melintas dalam kepala otak saya..banyakkkkk..
rasa macam 24 jam tu xcukup pulak..hehe~

1. Tidur..
haha~nih la aktiviti yang paling best dan paling mendapat tempat dalam kesenangan hari cuti nih..asal ada masa terluang je tido, asal tido je masa terluang..hehe
katil tu selalu menggoda saya untuk dekat..bear kesayangan jugak macam dok jeling2 mintak saya pi kat dia..
fuh~ memang mencabar betul dugaan tido nih..
lagik pun, time2 busy sememangnya xcukup tido..so, apa lagik kan..this is the time to redeem! hehe~
peneman tido saya~ :)


2. main boling
haa..nih jugak salah satu kesukaan saya sejak akhir2 nih..agaknya kawan2 saya jugak especially suzi, tih, na n amy dah naik 'melugai' sebab saya selalu ajak dorang pergi main..tapi sampai sekarang x terlaksana lagik..huhu~ *kuciwa*
cuma kawan2 maahad (lena,moon,am,gee,zira n saffa) je sudi meneman.. (=_=)
lena,sila bertanggungjawab sebab dah kenalkan aku dengan boling!!!~ :P


3. mandi sungai
hmm..manusia dan alam xdapat dipisahkan..kalau nak hilangkan serabut, dekatkan diri dengan alam..terasa macam hilang sedikit tekanan study bagai dibawa pergi arus yang sentiasa mengalir..cewahh~
puasnya dah pergi mandi sungai tadi!~ (^^)v


4. shopping
anyway, ni sebenarnya bukan cara saya nak hilangkan stress..lagik stress lagik ada la kan?
tapi,kalau shopping time2 duit ptptn baru masuk, kompem hilang jugak stress tu..haha~
:D


5. bawak basikal
hmm..setakat ada kat UPSI selama 4 semester nih, belum sempat lagik saya mau cycling2 nih..perancangan tu ada, cuma...........semangat tu xjumpa plak..hehe~


6. jogging
haha~ ni yang saya paling malas nak buat! asal ada kawan yang ajak, saya hanya berdiam diri..bukan apa..keinginan tu ada..cuma....xtau nk cakap macam mana.. isk.isk.
hari2 dah senaman dah turun naik tangga sampai tingkat 4..penat tu..hehe~

semangat ala bear nih..perggh~

huh..banyak jugak yang saya nak buat kalau bercuti yaa..tunggu saat dan waktunya akan saya lunaskan..chaiyok3~
(^_^)

p/s: jom pi main boling!~hehe www.tips-fb.com
Post a Comment

2 comments:

suzie said...

wa....
mnd sungai xajak ak..

dah la mcm slhkn kami xbwa hg g men bowling 2

ismiaisha said...

suzi, tu perancangan last minit laaa...
xrncang awal2 pun..huhu~
aikk..mne de aku slahkan korg pun..
aku kata xsmpat nk g main ngan korang jerr..
uhuk3~
(=_=)

Link Within

Related Posts with Thumbnails