Islamic Widget

Followers

Saturday, November 27, 2010

Please, nak mintak tolong boleh? (^^,)

Assalamualaikum~

ohoiii...terasa rindu sungguh nak berceloteh di sini... (^_____^)

oh, sebelum tu..apa khabar belog ~~Bahagia Menanti~~ ..??
harap kau masih sihat sejahtera lah ye...maaflah tuan cik tanah ni kekurangan kesempatan dan kerajinan untuk menaip akibat kerosakan lappy yang entah hapa2 tu..huhu~
dan tak lupa jugak korang2 yang masih sudi menjenguk belog yang berdebu dan sangat tidak seberapa nih..APA KHABAR? terima kasih jugak sebab bagi semangat untuk kemunculan ku di sini..haha..(perasan)
anyway, i'm back!!!~ MySpace

sebelum lebih banyak saya berceloteh yang tidak2 di sini, baik terus ke tajuk utama kan..huhu..

ok lah...disebabkan lappy saya yang baru sampai umur 2tahun tapi sudah buat perangai mengada2 tak mahu 'hidup'2 lagi, maka saya perlu memikirkan jalan terbaik sama ada untuk me'repair' atau membeli lappy yang baru..
Selepas difikir baik dan buruk nya (woi,skema! haha), saya terpaksa juga memilih untuk membeli laptop yang baru..TERPAKSA ok..semester depan penuh dengan proposal, report dan assignment yang segala bagai dan saya amat memerlukan sebiji laptop!! (huh)
kalau diikutkan hati, tak mau cek bazir duit beli lagi..! wuuu~

jadinya, saya amat menginginkan pendapat korang tentang laptop yang BAIK dan tak buat perangai yang mengada2, JIMAT dan murah (memandangkan ni masuk kali ke2 saya membeli laptop, jadi duit sudah pokai) dan SESUAI untuk saya yang bajet xbopa nak banyak nih..haha~

oh, lagi 1, agak2 better beli netbook ke notebook??

pleaseeeee....tulun2..saya perlukan pandangan yang bernas dan dapat membantu dari korang yang sudi..huhu~

ni la salah satu yang dah berkenan di hati..
tapi, jenama ni ok ke tak ye?
*serik*

Syukran kepada yang sudi berkongsi.. :) MySpace


p/s: exam tinggal 1 paper lagi tapi mood study dah berlari2..aduii~

www.tips-fb.com
Post a Comment

4 comments:

SHM said...

wah, asus 2 da kre ok sgt da 2...
tp yg bese2 cri acer, x pun compaq jek sng...murah sket...tp netbook x di rekomenkan...

ismiaisha said...

SDS: sblum ni guna compaq tp xsmpai stgah tahun dh buat perangai..
so,compaq mmg dh out of list..hihi~

ooo..netbook xdirekomenkan ke..
okes,thanks for ur opinion yg sgt m'bntu~ :)

amirah said...

sony vayo...hehe...
elok la beli baru...jgn beli 2nd hand suda

ismiaisha said...

mira: viao???
hahaha...agak2 r wei...
tu dh t'lbey bajet tu..
hhuhu~

Link Within

Related Posts with Thumbnails