Islamic Widget

Followers

Monday, August 17, 2009

Penat+letih=best nyaa!!

Salam...

tarik nafas sikit...in....out...
MySpace
fuhh, ALHAMDULILLAH~
lama rasanya saya xmengupdate blog saya nih..almaklum la kan..sejak2 dah ada 2 blog nih, x menang tangan saya nak handle..hehehe..(cehh..bajet cam bz giler je kan..agaga~)

okey lah..berbalik kepada tajuk entry saya hari ini, (ayat skema..lol~) saya sebenarnya baru saja pulang dari kem Pemantapan Rakan Exco yang diadakan di Teratak Bernam Riverview@ Tg. Malim bumi terchenta...program ni sebenarnya bermula hari Jumaat lagi tapi disebabkan kelas yang ada pada hari sabtu esoknya, Jumaat tu cuma ada taklimat dan sedikit aktiviti bersama Exco2 KUO di Dewan KUO..masa nih, kitorang dibahagikan kepada 13 kumpulan (kalau xsilap) mengikut kiraan nombor..lepas tu, kitorang diberi mandat sebagai AJK pelaksana utk satu program..
masa nih, kitorang diberi masa utk berbincang tentang rancangan kerja yang perlu kitorang laksanakan bersempena dengan jawatan yang diberi..then, pembentangan di hadapan orang ramai..hihihi..

kemudian, majlis diteruskan lagik dengan sesi perkenalan bersama 2 orang manusia yang akan conduct kitorang sepanjang kat sana..wahhhh~ muka xleh blah, hemsem..hihihihi..tapi yang sorang tu muka nya YA ALLAH, garang nak pengsan..sikit pun xsenyum...dia suh orang panggil dia 'Rambo' (or ranbo..xpasti la mana 1 ejaan yang betul..hihi) cuma suara beliau sedikit slow..hihi..arghhh...kekecutan perutku dah mula terasa..huhu..
yg sorang lagik tu, best la...beliau suruh panggil beliau 'Tuan Jebat'..hehe..dia ni lawak macam nabil..aksi dia ada je yang leh buat org ketawa..hahahaha (gelak besar..oppss..hehe)
orangnya smart..tapi sayang, beliau hisap rokok..so, xdapat la saya masukkan dalam senarai..ekeke~ =p
then, malam tu kitorang balik bilik dalam pukul 1 lebih...sampai bilik terus saya tido..ngantuk sangat lerr..huhu..

esok nye, lepas kelas PBSM pukul 1, saya,na dan tih pegi beli makanan dan terus segera pulang ke rumah untuk siap2 nak berkumpul sebab kena naik bus pukul 2.30p.m..huhu..penat..
kul 2.30 lebih2..baru boleh naik bus..bus berenti kat tepi jalan je sebab xbuleh nak masuk..jalan dia kecik ja..so, bertapa la kitorang yang seramai 41 perempuan+26 lelaki ni kat tepi2 jalan..nasib la ada pokok, dapat jugak kitorang berteduh..alhamdulillah~=)

tunggu punya tunggu punya tunggu...dah pukul 4!!!!
eeeiii...bazir masa je tunggu sebab saya trip 2nd last yang dibawa pegi tapak kem..tapi okey jugak sebab kitorang dapat naik STORM..best giler pakcik tu bawak..laju cam pelesit..pastu suka2 dia jer nak brek..pastu bawak melelong2..saja nak menyakat orang2 yang dok bertenggek kat belakang storm tu..dorang terjerit2 lagik la pakcik tu suka..hahaha~
mujur saya duduk sebelah dalam..xde la kecut sangat..ngeee~=D

sesampai jer kat kem, kitorang kena kumpul di tengah panas dan dengar sikit ucapan aluan..oh, rupanya pakcik yang bawak kami naik storm tu, tuan punya kem tuh..wahh~
patut ler terer je dia bawak storm tu semput2 gitu..hari2 dia lalu situ..huhu..

lepas tu, dalam masa xsampai 10minit, kitorang diberi masa utk solat asar..what?xsempat la nak wirid panjang2 kan..haha,..bajet~
then, dalam masa xsampai 10 minit jugak, kitorang diberi masa untuk makan..hish..part ni saya paling geram..xsempat nak abiskan makanan..huhu..kejam kan..=/

X X X X X X X X X X X X X X X

emm..ok la, sampai sini dulu la kisah saya utk kali nih..xlarat nak taip dah...hehe..
nak masuk tido japg..
lepas nih saya sambung citer ni yerr..
ada banyak lagik saya nak citer kat sini..pasal nite walk, explorace, kembara minda..
tapi nanti laa..mata dah berat, bantal dah panggil, selimut dah gamit, bear cayangku pun dah tersenyum tuh...
so, c ya!!
nanti saya sambung..
SALAM~
(^_^)v
www.tips-fb.com
Post a Comment

No comments:

Link Within

Related Posts with Thumbnails