Islamic Widget

Followers

Monday, February 1, 2010

Cukup..cukup..cukup!! Dah sampai hadnya! HUH~

Salam~

entry kali nih saya akan berubah mode yaa..
xada lagik mode cintun2 di sini (buat masa sekarang..akan datang xtahu lagik..lalala~ :P)
hehe~

semester 4 memang cabaran yang sangat2 berat buat saya sebagai pelajar di UPSI..x ada langsung waktu untuk saya duduk2 berehat mahupun menghabiskan masa menonton cerita dan bermain game..xada lagik waktu untuk saya meneruskan hobi saya mengedit gambar sesuka hati..xada lagik waktu untuk saya tido dan tido dan tido..

penat tahap nih dah..isk.isk.

semua dah xada.. :(

yang ada menanti saya saban hari cuma assignment, lab report, fieldtrip, kem dan segala bagai mak nenek yang semakin membunuh masa2 saya..
"penatnyaaaa~"
keluhan yang xsudah2 terbit dari bibir saya saban hari..
ni baru sem 4, kalau semakin bertambah sem,semakin sibuk ke saya??
tidakkkkk..xsanggup rasanya..
rasa cam nak kawen cepat2 jer malas nak belajar lagik..
uhuk3~

ek.ek..tersasul pulak..
ok2..ubah mode balik..hehe~
em,terasa cam nak lari jer dari UPSI dan hilangkan segala beban yang semakin memberatkan hari2 saya..
*sedih* (T_T)



tapi..

itu cabaran buat saya..cabaran saya sebagai pelajar universiti..cabaran saya sebelum menjadi pendidik..cabaran buat saya sebelum saya genggam kebahagiaan hari esok..insya ALLAH..
Redha ALLAH sangat penting buat saya saat ini..
moga ALLAH kuatkan hati dan usaha saya mencapai redhaNYA menjadi hamba yang bersyukur dan bersabar...
Semoga Bahagia Menanti saya di akhirnya nanti.. AMIN..

(saya mesti kuat..untuk bahagiakan abah dan mak yang dah banyak berkorban untuk saya..GAMBATE!!!!!)

*kredit to google for the pictures~ :)

www.tips-fb.com
Post a Comment

4 comments:

f_aRa_aINa989 said...

ct...hakikatnya...budak sains sgt buzy..huhu...

xpelah..14 mingguje penat...cuti 2 bulan qada' segalanya...hehe

p/s: xdeke manifesto nk suh budak sains jgn ada byk sgt lab report??
haih..

amirah said...

ct jum kita lari!

lari balik rumah..hehe

pengembara _cahaya said...

sabar2...
baru ckit ja tanggungjawab tu...
hehehe...

ismiaisha said...

aina: huhu~
14=4bulan..
x cukup wei kalo nk qada' dlm 2bln cuti tu..
uhuk3~
kalo la ada calon yg menifesto dia gitu,surely aku pangkah dia..
huh~
(-_-)

mira: erkkk..
nk lari pun aku x larat dh ni mira...
isk.isk~
(T_T)

pengembara: ya2..
owg sdang memupuk sifat sabar dlm diri la nih..
isk~
susah...
:S

Link Within

Related Posts with Thumbnails