Islamic Widget

Followers

Monday, July 12, 2010

Sem baru, azam baru~

Salam ukhuwah mahabbah~ (^_^)

Alhamdulillah, sebentar lagi bakal bermulanya hari baru dalam episod semester 5..masih tidak disangka, rupanya saya sudah punya banyak pengalaman berada di alam universiti..
i'm a third year senior,ok!~
sila hormat~ hehehe..

Bertambahnya semester tak bermaksud bertambah ke'otai'an saya..saya hanya punya 2 tahun untuk capai sasaran saya, GRAD DENGAN ANUGERAH DEKAN!!~
Ya Allah, permudahkanlah..AMIN.

masya ALLAH, pantas sungguh masa berlalu..
serasa baru semalam saya menjejakkan kaki ke UPSI dengan berbekalkan pengalaman yang sedikit..amat sedikit.
saat bermulanya episod perjalanan di bumi ibu kandung suluh budiman ni, saya sedar saya menggalas harapan abah dan mak yang mengharapkan kejayaan saya..semoga ALLAH permudahkan..

gambar mak grad~
nnti et ikut jejak langkah mak yer..
insya ALLAH.. :)

To all my coursemates, my friends and anyone read this entry,
Good luck untuk semester ni dan semester2 yang akan datang..
moga kejayaan milik kita bersama..
insya ALLAH.. (^^,)v
www.tips-fb.com
Post a Comment

2 comments:

amirah said...

eh ahkak senoir la,,sehat? :p

ismiaisha said...

mira: hehe~
bgus2..b'budi bhasa dak nih..
hahaha~
ang jgn nk berangan muda ag yer cik mira...
:P

Link Within

Related Posts with Thumbnails