Islamic Widget

Followers

Saturday, August 28, 2010

Bersemangat!

Salam..

fuhh, tiba2 saya rasa bersemangat nak menaip entry di sini..haha..
tadi jalan2 blokwalking di blog otai2 yang selalu bagi tips yang bermacam2..tips nak kasi ramai follower, tips nak tulis entry berkualiti, tips nak dapat banyak income dari blog, bla..bla..bla..

memang banyak sungguh tips yang diberikan...3 tips kat atas tu antara tips yang saya suka lah terutamanya tips nak dapat banyak duit..tetiba saja mata dah jadi bling2..hihi..

kalau korang nak baca jugak tips nak dapat banyak income, klik kat sini..

walaupun hanya ada 6 tips yang diperlukan untuk up income dari nuffnang, serasa macam berat jer untuk saya..haha..cume 1 jer saya boleh ikut kott...

>>>tulis entry masa dapat campaign<<

jadinya sebab tu saya sedang bersemangat menaip entry pada tengah hari yang syahdu nih..haha..
(sebab bilik saya gelap macam dalam gua..almaklumlah, dok kt ground floor..hhuhu)

so, sebelum kamu2 pergi dari entry nih, sudilah kiranya meng'klik' iklan nuffnang yang ada kat sidebar blog nih yerr...ngeee~

terima kasih daun keladi, lain kali klik lagi!~ (^^,)v

p/s: mata saya tambah *bling2* bila tengok contest kat satu blog nih..jom join ramai2.. :)
okess, nak p jalan2 kat blog lain pulak..

jaa mata~ (c u next time)
Salam Alaik~
(^^)
www.tips-fb.com
Post a Comment

No comments:

Link Within

Related Posts with Thumbnails