Islamic Widget

Followers

Friday, May 11, 2012

Kisah Konvo Saya: Gambar Pre-Convo

PERINGATAN
Post kali ini ada banyak gambar yang mungkin boleh membuatkan anda muntah! Jadi, kalau rasa nak dan mungkin akan termuntah, boleh tarik diri dari sekarang. Harap maklong~ :)


X    X    X    X    X    X    X    X

Assalamualaikum..


Alhamdulillah, baru selesai berkonvo 3 hari lepas (8 Mei 2012). Semangat saya dan kawan2 bergambar pre-konvo, hari konvo dan post-konvo. Kira memang tahap giler bergambar dah laa.. Hehe. Tapi, puas okey. Bukan selalu boleh berjumpa dan berkumpul ramai2 macam tu. Lepas ni tak tau bila pulak boleh jumpa dengan mereka..  Huhu. (T_T)

So, post kali ni saya nak tunjuk la sikit gambar2 pre-convo yang berjaya di 'snap' dengan gigihnya... (^^,)v

 Lepas bersiap. Dalam toilet pun boleh jadi port  kami ambik gambar :)

 Depan Bangunan Suluh Budiman (BSB) yang dah jadi muzium..

 Tadahan Utara

 Yang depan tu macam kanak2 tadika.. Hehe. ;)

Tangan ke bahu mata ke atas.
Tergelak2 orang yang ambik gambar tengok aksi kami. =.='

 Haruslah ambil gambar depan library kesayangan kami ni, kan.. :)

 WE ARE THE BEST! ^__^

 Ini aksi seram. Seram tak? Seram tak? 

 Yang hujung sebelah kanan apesal senget? Haha.

 Kami dari belakang. I like~ :)

 Kesayangans saya.

Effect lepas hujan. Cantik kan jalan? :)

Pose idaman amy.. Lama dah dia nak buat pose ni masa pakai jubah konvo. :)

 Pandai kami jadi model. Haha. Haruslah perasan dalam blog sendiri. Kerh, kerh, kerh.

Depan: Dayah
Belakang: Azie, Tih, Kery, Ecah, Mare, Na, Ecah Ming, Suzie, Mira, Adda & Amy

 2012 kami di sini.

 Weee~

 Depan Bangunan Canselori. Tersenyum2 pakcik guard tengok kami posing macam kat rumah sendiri. Haha~

 Sakit tengkuk lepas scene ni.. ><'

 Complete bergabung!

 Our aim, our goal. :)

 Photographer bidan terjun. 
Thanks syahiran sebab sanggup bangun pagi2 untuk kitorang! (^^,)

 Pose wajib sebagai graduan. ;)

 Ini kami pada tahun 2012. Cun melecun semua! Haha.

 Ini kami tahun 2008. Semua comot tapi comel. Ngee~ :D
(saya tak tahu apa motip kena lipat tudung macam tu. Tssskk~)

Alhamdulillah. Dah tamat pengajian, dah bergelar graduan. :)

Sekian.
Tu saja gambar yang saya boleh kongsi sebab yang tu saja yang larat nak di edit. Hehe. Buat semua kawan2 especially geng Cikgu-Bio-To-Be dan semua batch saya intake UPSI JULAI 2008... 

TAHNIAH !!!

p/s: Ni baru gambar pre-convo ye! Lepas ni saya update dengan gambar semasa hari konvo pulak! Hehe. ;)
www.tips-fb.com
Post a Comment

No comments:

Link Within

Related Posts with Thumbnails