Islamic Widget

Followers

Sunday, May 13, 2012

Kisah Konvo Saya: Mission Impossible!

Assalamualaikum..

Post kali ini masih tentang kisah konvo saya. Masih dalam mood konvo, jadi haruslah rajin mengupdate ye kawan-kawan. Hehe.

Sebelum masuk ke dewan konvo, saya ada misi. Misi yang memang saya nekad nak buat! Harus! Mesti! Tambah2 pulak sepanjang menunggu turn saya nak naik ke pentas tu, tak ada seorang pun graduan yang buat macam apa yang saya nak buat. *konon*
Dalam dok berdebar tu, sempat saya cakap pada ecah kat sebelah (Siti Aisyah-bukan saya ye), ajak dia buat misi tu bersama-sama. Hehe.

Siti Aishah dan Siti Aisyah ^__^

"Ecah, nanti naik pentas kita buat 'peace' kat kamera, nak tak?"
"Haa..boleh jugak. Lepas ambik dari Tan Sri tu, masa nak jalan tu, kita buat 'peace'. Ecah buat dulu tau."
(err..rasa macam cakap dengan diri sendiri pulak dah 2-2 nama ecah. Huhu. =.=')
"Haha! Okey, satgi aku buat. Ecah jangan tak buat pulak tau!"

Penuh konfiden saya jawab. Masa dah kena beratur nak naik pentas tu, saya dah siap setting dalam kepala otak, saya nak buat 'peace' masa atas pentas. Bila lagi nak men'capub' (mencari publisiti), kan. Haha. *berangan*

Tapi bila dah atas pentas, pepandu asyik suruh cepat, ikut step orang depan, jangan tersilap katanya. Huh. Dalam kepala dok set benda lain, tapi dibuat benda lain. Masa kat atas tu baru rasa ketaq satu badan, apa pun tak sempat nak fikir. Rasa macam kena pukau aje. Alih-alih, baru saya sedar saya dah nak turun pentas. 

Eh? Dah nak turun?
Misi aku tadi macam mana? 
Aku senyum ke tak dekat Tan Sri tu tadi? 
Ada cakap terima kasih tak? 

Arggghh.. Rasa macam loser aje masa tu. Apa yang berlaku kat atas pentas tu saya dah tak ingat. Yang saya ingat, saya dah jalan nak turun pentas. Huhu.

Mujur bila dapat gambar atas pentas tu, gambar tersenyum sambil tengok Tan Sri masa ambil skrol. 
Lega tau, lega! Fuhh~ 

Kesimpulannya, misi saya tak tercapai. Ecah pun tak buat jugak. Isk. Misi mustahil. Mission Imposible. Huhuuhu.. *sedih*

Ehem, ada siapa2 nak teruskan misi tak tercapai saya ni tak? Hehe.
(^^,)v

p/s: atas permintaan... (^____^)v


Walaupun bukan macam ni yang saya nak sebab yang saya aim tu kamera yang nak tunjuk kat screen
Aim mau tinggi. Haha. =.='
Tapi okey la ni. Sempat jugak suzi buat 'peace'. Hehe.
Tahniah sayang! ;)
www.tips-fb.com
Post a Comment

4 comments:

Anonymous said...

ptt letak gambo peace ak!

ismiaisha said...

Suzi: hahaha..kejap lagi aku letak.. ;)

Anonymous said...

aim ko nk buat mcm anen ke? haha lambai2 kat skrin?

ismiaisha said...

anonymous: ko sape? haha..
a'ah..aim nk buat camtu laa..tapi aku nak buat 'peace'..taknak lambai2..huhu~

Link Within

Related Posts with Thumbnails